2 apr. 2012


3 kommentarer:

  1. Helt fantastisk!
    Jag och Adam pratade på jobbet idag om din blogg, jag var nämligen inne imorrse och kolla men då var det ingen ny bild!
    Men se här, nu kom den!
    Du är duktig!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Ja jag tycker att det är kul att fota och vi har köpt en bra kamera som jag ändå bara använder automat inställningarna till, vilket inte alltid kanske är det bästa. Att fota manuellt hade vart kul att lära sej. Vi har en Sony Nex3, det är som en kompakt systemkamera och man kan även byta linser. Vi äger 3 st just nu.
    Så om du har tid någon dag så hade det vart jätte snällt, och kul att få träffa dej med. :)
    Ha det bra så länge!
    Mvh Emely

    SvaraRadera
  3. Hmm ja du bra fråga. Vi har ett 18/55 och sen ett E2,8-16 (tror det är något slags vidvinkel objektiv) och sen har vi ett fish eye.
    Tror väl egentligen att kameran i sej kan beskriva hur man ska göra. Bara det att jag vart helt värdelös på det! :)

    SvaraRadera